Γλύφα: Με λαμπρότητα ο Εσπερινός στο νησάκι του Αγίου Νικολάου του Εν Βουνένοις

Με κατάνυξη και τη συμμετοχή πλήθους πιστών τελέστηκε το απόγευμα της Παρασκευής (8/5) ο Πανηγυρικός Εσπερινός στο γραφικό νησάκι του Αγίου Νικολάου του Εν Βουνένοις, στη Γλύφα.

Η μετάβαση των πιστών στο νησάκι έγινε από το λιμάνι της Γλύφας με το ferry boat «ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ», όπου τελέστηκε η Θεία Λειτουργία μετά αρτοκλασίας. Το «παρών» στις εορταστικές εκδηλώσεις έδωσαν ο Δήμαρχος Στυλίδας Γιάννης Αποστόλου, ο πρόεδρος της Κοινότητας Γλύφας Στέργιος Παπακωνσταντίνου, καθώς και οι Αντιδήμαρχοι Κωνσταντίνος Γιαννέλος, Κωνσταντίνος Τρίγκας και Απόστολος Καρανάσιος. Επίσης, παραβρέθηκαν ο Διοικητής της Π.Υ. Στυλίδας Βαλεντίνος Στεφανής και η προϊσταμένη του Α΄ Λιμενικού Τμήματος Γλύφας Φωτεινή Γιάνγκου.

Μετά το πέρας του Εσπερινού, η γιορτή μεταφέρθηκε στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας των Αγίων Αναργύρων. Εκεί, το κοινό απόλαυσε παραδοσιακά εδέσματα και χορευτικές εκδηλώσεις από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γλύφας «Παναγία Βάβρενη», τους Συλλόγους Ποντίων Ευξεινούπολης και Αλμυρού «Δαβίδ Μέγας Κομνηνός», καθώς και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Βρύβαινας «Η Όρθρυς».

Οι διοργανωτές και οι συμμετέχοντες εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες στην πλοιοκτήτρια εταιρεία της οικογένειας Γκαβανόζη, στον καπετάν Γρηγόρη Καρνέζη και σε όλο το πλήρωμα του πλοίου, οι οποίοι για ακόμη μία χρονιά συνέβαλαν καθοριστικά στη δωρεάν και ασφαλή μεταφορά των προσκυνητών στο νησί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *