Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Πρώτες ανατροπές στις ειδικές της Κορινθίας

Με έντονο βαθμό δυσκολίας ξεκίνησε η Παρασκευή στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς οι σκληρές επιφάνειες και η πυκνή σκόνη των ειδικών διαδρομών στην Κορινθία έβαλαν δύσκολα στα πληρώματα. Οι «Άγιοι Θεόδωροι 1» και το «Λουτράκι» επιφύλαξαν ατυχίες, προβλήματα και έντονο συναγωνισμό, με τη Hyundai Motorsport να κυριαρχεί στα αρχικά στάδια, τοποθετώντας τους Νεβίλ και Φουρμό στις δύο πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota), αν και δεύτερος στην εκκίνηση, αντιμετώπισε σκόνη και καθάριζε το δρόμο, ωστόσο πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική με 19:00.1. Σταθερός και ανταγωνιστικός εμφανίστηκε ο Πάγιαρι, ενώ ο Νεβίλ ακολούθησε στο +1.1 δλ. Ο Τακαμότο Κατσούτα έχασε πολύτιμο χρόνο αλλάζοντας τροχό, ενώ ο Σεσκς τερμάτισε με τη ζάντα μετά από κλατάρισμα.

 

Στο Λουτράκι, ο Αντριάν Φουρμό εντυπωσίασε με τον καλύτερο χρόνο (9:08.7), ανεβαίνοντας στη 2η θέση της γενικής πίσω από τον Νεβίλ, ο οποίος σημείωσε 9:13.6. Ο Οτ Τάνακ επωφελήθηκε από την επιλογή επιπλέον μαλακού ελαστικού και έκανε ανταγωνιστικό πέρασμα, ενώ ο Ροβάνπερα είχε προβλήματα με το στήσιμο του GR Yaris. Από ελληνικής πλευράς, ο Ιορδάνης Σερδερίδης σημείωσε 10:04.9 στην ειδική του Λουτρακίου.

Το πρόγραμμα της ημέρας

Ο Οζιέ πρώτος στην υπερειδική του Ζαππείου

Εν τω μεταηλυ, με την υπερειδική διαδρομή στο Ζάππειο ξεκίνησε ουσιαστικά η φετινή αγωνιστική δράση του Ράλλυ Ακρόπολις, το απόγευμα της Τετάρτης (25/6). Η προγραμματισμένη τελετή εκκίνησης μπροστά από το Καλλιμάρμαρο δεν πραγματοποιήθηκε όπως είχε σχεδιαστεί, προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος και να ολοκληρωθεί η υπερειδική με το φως της ημέρας. Τα αυτοκίνητα ανέβηκαν στη ράμπα, φωτογραφήθηκαν με φόντο τους Ολυμπιακούς Κύκλους και συνέχισαν απευθείας για την ειδική του Ζαππείου.

Η προσέλευση του κοινού ήταν εμφανώς περιορισμένη σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Η έντονη ζέστη φαίνεται πως κράτησε μακριά ντόπιους και τουρίστες, ενώ παρατηρήθηκε και έλλειψη προβολής της εκδήλωσης σε μέσα μεταφοράς και τουριστικά σημεία.

Αγωνιστικά, πρώτος στη διαδρομή ρίχτηκε ο Γιώργος Αμούτζας με Skoda Fabia Rally2, ακολουθούμενος από τον Νώντα Καρανικόλα με Ford Fiesta Rally2. Τιμητικά προηγουμένως στη ράμπα ανέβηκε και ο Ιορδάνης Σερδερίδης με Ford Puma Rally1, εκπροσωπώντας επάξια την Ελλάδα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota GR Yaris Rally1) ισοβάθμησε στην κορυφή με τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20), ενώ ακολούθησαν Κατσούτα, Φουρμό, Νεβίλ, Έβανς και Ροβάνπερα. Από τα 69 δηλωμένα πληρώματα, εκκίνησαν τα 67.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *