Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε, μετά την απολογία του στον Ανακριτή Λαμίας, ο 18χρονος που συνελήφθη το απόγευμα της Κυριακής 21 Ιουνίου 2026 από αστυνομικούς της Δίωξης Ναρκωτικών, έχοντας στήσει «καβάτζα» στον Λόφο Μιχαήλ και Γαβριήλ, πίσω από το Δημαρχείο της πόλης.
Ο νεαρός, εκπροσωπούμενος από τη συνήγορό του, Αργυρώ Καραφέρη, υποστήριξε ότι οι ποσότητες που βρέθηκαν προορίζονταν αποκλειστικά για δική του, προσωπική χρήση και όχι για εμπορία. Στην απόφαση να μην προφυλακιστεί βάρυνε καθοριστικά το γεγονός ότι μόλις συμπλήρωσε το 18ο έτος της ηλικίας του. Στον νεαρό επιβλήθηκε ο περιοριστικός όρος της υποχρεωτικής εμφάνισης στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής του μία φορά το μήνα.
Ο 18χρονος εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς τη στιγμή που έβγαινε από την περίφραξη του λόφου. Μόλις αντιλήφθηκε το μπλόκο, πέταξε με δύναμη όσα κρατούσε και προσπάθησε να διαφύγει. Όπως αποδείχθηκε, επρόκειτο για τέσσερα σακουλάκια με ακατέργαστη κάνναβη (συνολικού βάρους 6 γραμμαρίων), τα οποία προσγειώθηκαν στον προαύλιο χώρο παρακείμενου σχολικού συγκροτήματος.
Σε έρευνες που ακολούθησαν στο αυτοκίνητο και στο σπίτι του, οι αρχές εντόπισαν επιπλέον ποσότητες κάνναβης, ζυγαριά ακριβείας με υπολείμματα της ουσίας, τρίφτες, φαρμακευτικά χάπια χωρίς ιατρική συνταγή, καθώς και δύο όπλα: έναν αναδιπλούμενο σουγιά και ένα μαχαίρι-«τηλεκάρτα».

