Με την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και τη Φθιώτιδα συναντήθηκε το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 ο Δήμαρχος Λαμιέων, Πανουργίας Παπαϊωάννου. Στόχος της συνάντησης ήταν η αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της πόλης, την τήρηση της νομιμότητας και την ασφάλεια των δημοτών.
Στη συζήτηση συμμετείχαν ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Στερεάς Ελλάδας, Ταξίαρχος Κωνσταντίνος Πελεκάνος, και ο Αστυνομικός Διευθυντής Φθιώτιδας, Ανδρέας Κυρίτσης. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον συντονισμό και τη στενή συνεργασία ανάμεσα στις υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. και το στελεχικό δυναμικό της Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Λαμιέων.
Ενίσχυση με έξι νέους δημοτικούς αστυνομικούς
Η πρόσφατη προσθήκη έξι νέων δημοτικών αστυνομικών ενισχύει σημαντικά τις επιχειρησιακές δυνατότητες της υπηρεσίας. Δημιουργεί, παράλληλα, τις προϋποθέσεις για μια ακόμη πιο ουσιαστική παρουσία στο πεδίο των ελέγχων, με επίκεντρο την καταπολέμηση της παράνομης στάθμευσης, τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας.
Μέσα από κοινές δράσεις, οι δύο φορείς στοχεύουν στην πρόληψη της παραβατικότητας, την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη διασφάλιση ενός λειτουργικού αστικού περιβάλλοντος.
Σε σχετική ανακοίνωσή του, ο Δήμος Λαμιέων υπογραμμίζει: «Στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας, ο Δήμος ενδυναμώνεμυβι τη συνεργασία του με τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Στερεάς Ελλάδος και τη Διεύθυνση Αστυνομίας Φθιώτιδας, τόσο σε τρέχοντα ζητήματα όσο και σε ειδικότερα θέματα Τάξης, Ασφαλείας και Τροχαίας».

