Αναστάτωση επικράτησε το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στο δικαστικό μέγαρο Βόλου, καθώς οι αρχές προχώρησαν στην άμεση εκκένωση του κτιρίου μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Το τηλεφώνημα έγινε από άγνωστο λίγο πριν από τις 09:00 το πρωί. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφαλείας, σήμανε αμέσως συναγερμός και αστυνομικοί απομάκρυναν δικαστές, δικηγόρους, υπαλλήλους και πολίτες, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στην απέναντι πλατεία Ελευθερίας.
στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, καθώς και ειδικό κλιμάκιο με εκπαιδευμένο σκύλο της ΕΛ.ΑΣ., προκειμένου να πραγματοποιήσει εξονυχιστικό έλεγχο σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του μεγάρου.
Το κτίριο παραμένει αποκλεισμένο από τις αστυνομικές αρχές μέχρι την ολοκλήρωση των ερευνών, ενώ, όπως είναι φυσικό, όλες οι προγραμματισμένες δίκες και οι δικαστικές διαδικασίες έχουν παγώσει προσωρινά.

